Spring til indhold

NY KOLLEKTION ANKOMMET! TILMELD DIG OG VÆR BLANDT DE FØRSTE, DER FÅR BESKED.

Kurv

Din kurv er tom

Levering & returnering

1. Levering

Nedenfor finder du en oversigt over relevant leveringsinformation som pris, fragtfirma, leveringstid og info om dag-til-dag-levering.

Når din pakke er blevet afsendt, vil du modtage en mail med bekræftelse og tracking informationer, så du kan spore og følge din pakke til den bliver leveret.

1.1 Bestil og få din ordre sendt afsted samme dag

Når du bestiller inden kl. 13:30 på hverdage mandag – fredag, sendes din ordre afsted samme dag.

Leveringstiden er 1-3 hverdage.

1.2 Pris og mulighed for fri fragt

Leveringsprisen er 50,- kr. uanset om du vælger hjemmelevering, erhvervslevering eller levering til en pakkeshop.

Fri fragt: vi tilbyder fri fragt på alle ordrer ved et minimumsbeløb på 799,- kr.

1.3 Fragtfirma (GLS)

Vi benytter GLS til vores forsendelser og du kan både få leveret din ordre til hjemmelevering, til din erhvervsadresse eller til en GLS-pakkeshop. Du kan frit vælge mellem leveringstyperne.

2. Returnering

Nedenfor finder du informationer om returnering, returret, returomkostninger og tilbagebetaling.

2.1 Ombytning

Vi ombytter desværre ikke. Ønsker du en ny størrelse, farve eller produkt bedes du lægge en ny ordre på webshoppen og returnere de uønskede varer til os.

2.2 Retur og fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde dit køb og returnere din ordre til os uden begrundelse. Vi tilbyder 30 dages returret, gældende fra den dag hvor du får leveret dine varer.

Har du bestilt flere varer som vi ikke kan levere samtidig, løber returretten fra den dag, hvor du får leveres din sidste vare. Hvis fristen for fortrydelse udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Bestiller du til en pakkeshop, men undlader at afhente inden fristen, vil returfragten blive trukket i dit returbeløb.

2.3 Returnering og omkostninger

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende varen til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, at du modtog og fik leveret dine varer.

I din pakke vedlægger vi en returlabel til GLS som du kan vælge at benytte. Det koster 50 kr. at benytte den vedlagte returlabel, og vi fratrækker prisen på din returlabel fra det beløb, du skal have retur for dine varer.

Har du fået leveret din ordre til en pakkeshop og undlader at afhente, fratrækkes returfragten på 50 kr. dit returbeløb.

Sørg for at varerne er pakket forsvarligt ind når du returnerer. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem gerne en kvittering for returnering samt tracking informationer.

Du må gerne selv stå for returnering og vælge det fragtfirma du ønsker. Det er ikke et krav for os, at du benytter den vedlagte returlabel.

Returvarer skal sendes til:

HSCPH ApS
H.J Holst Vej 14C
2610 Rødovre
Danmark

Afprøvning af varen og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.

Varen skal tilbageleveres i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Du har som forbruger 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Opdager du en mangel, skal du reklamere til os ”inden rimelig tid”. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader.

Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger.

Mener du at varen har en mangel beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus..

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@hscph.dk.